Wyprz.

Zrobiłam porządek w pudłach z rzeczami do sprzedania i chciałabym się pozbyć kilku rzeczy za symboliczną kwotę. Szczególnie zależy mi na tym bolerku:


Jakoś nie znajduje nabywcy, chociaż wg mnie jest całkiem ładne ;-) i kosztowało mnie sporo pracy. W końcu się zakurzy i nie będzie się nadawać do wystawienia. Oddam w zasadzie za cenę włóczki - 50 zł. Więcej informacji TU - ale sprzedam bezpośrednio, nie przed sklepik bo nie zarobiłabym nawet na prowizję :-)



Plus kilka rzeczy których już nie wystawiałam ostatnio - zamieszczonych w tym albumie.

Do cen pod zdjęciami dochodzi koszt przesyłki 9 zł (niezależnie od ilości). Chętnych proszę o kontakt mailowy: zdzid@gazeta.pl

UPDATE!
Bolerko ze zdjęcia obok jest już sprzedane ale pozostało jeszcze kilka rzeczy :-)

Komentarze

Popularne posty