Kostium jednoczęściowy.


O ile nie podobają mi się kostiumy typu "monokini" czyli tak naprawdę dwie części bikini połączone wąskim paskiem materiału - o tyle jednoczęściowy strój uważam za bardzo elegancki :-)

Taki oto spróbowałam zrobić (zainspirowana zdjęciem znalezionym w necie).

Włóczka - tradycyjnie używana przeze mnie na kostiumy Comfort Stretch (Nako) - ok. 100g, szydełko nr 3. Kolor szary/srebrny + wykończenie jasnoróżowy.

Model absolutnie jednorazowy, robiłam przymierzając "w trakcie" na manekina, nie mam nawet swoich notatek...


Szeleczki w kolorze różowym zrobiłam z pęczkami: 3 o. łańcuszka, 3 sł. przerobione razem, 1 sł. - odwrócić i powtarzać.


Kostium jest na sprzedaż  (na DaWandzie - o TU) - manekin ma rozmiar 36/B i na niego pasuje idealnie :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty