Plecak z recyklingu.


Plecak tego typu wypatrzyłam w sieciówce - ale nie idę na łatwiznę ;-) nie kupiłam tylko postanowiłam uszyć podobny ze starych dżinsów.

Miałam nieuzywane, czarne dżinsowe spodnie. Poszłam do sklepu poszukać odpowiedniej podszewki i znalazłam grubą bawełnę na pokrycia leżaków w czarno - białe pasy. Tak mi się spodobała że postanowiłam dać ją też na wierzch.
Z dżinsów jest część plecowa, dno i kieszonka.


Jako szelki i równocześnie zamykanie plecaka służy gruba lina bawełniana - kupiłam najgrubszą jaka była w pasmanterii. Można też szukać w sklepach żeglarskich.
Lina przewleczona jest przez szlufkę wszytą pomiędzy dno i plecy plecaka, oraz przez 8 metalowych oczek nabitych na górnym brzegu (też kupione w pasmanterii).

Z przodu zawiązujemy węzeł.

W środku są dwie kieszonki - na telefon i okulary, dwie rzeczy które najczęściej mi się gubią w czeluściach każdej torby :-)
Z przodu podwójna kieszeń wycięta z tyłu spodni.


Plecak można nosić też na jednym ramieniu jak zwykłą torebkę.



Być może nie wyszło mnie dużo taniej niż torebka ze sklepu, bo kupiłam: 0,5 m tkaniny leżakowej, 2 m liny i oczka metalowe co razem dało ok. 30 zł - ale jaka satysfakcja! :-)


Komentarze

  1. Co tam cena!!! Torba jest rewelacyjna! Niesamowite masz pomusły, ja bym się w życiu za coś takiego nie wzięła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i realizacja. Czy końcówki sznura nie będą się strzępić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabezpieczyłam je nitką, taką zwykłą do szycia (owinęłam na końcach kilka razy i zawiązałam).

      Usuń
  3. Dla mnie bomba pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny plecak. Pomysł na użycie pasiaka trafiony w 10. Na twoim miejscu paradowałabym dumnie po okolicy z tym plecakiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba i ładnie wykonana

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty