Jesienny przegląd prasy (archiwalnej).

Gdy kończy się sezon robię przegrupowanie w moich gazetkach robótkowych i szukam nowych inspiracji. Ponieważ mamy już koniec sierpnia - na tapetę wracają modele jesienne. Co ciekawe, gdy przeglądam gazetki sprzed kilku lat często zauważam i podobają mi się całkiem inne modele niż wtedy gdy je kupowałam ;-) Prasy robótkowej posiadam pół szafy i często zapominam co też mi się kiedyś podobało i było w planach do zrobienia - zrobiłam więc zdjęcia "ku pamięci" - i podzielę się.
Modele pochodzą z Sandry i Sabriny z lat 2009 - 2011.

Gruba kamizela z motywem warkoczowym w pasie i płaszczyk w brązach.
Płaszczyk już kiedyś nawet zaczęłam robić, ale potem mi się koncepcja zmieniła...

W tym swetrze podoba mi się wzór na rękawie więc wrzucam żeby nie zgubić.
















albo takie dwa swetry :) fajne warkocze od najcieńszego do najgrubszego.



ten sweter i kamizela zrobione są na szydełku - sweter z bardzo grubej włóczki bo na szydełko nr 12! Wzięła bym jednak trochę cieńszą, żeby sweter nie ważył 1,5 kg ;-) - tak na siódemkę albo ósemkę?...
Kamizela do skopiowania w całości tylko chyba plisy rękawów mają za dużo oczek bo robi się falbanka.
Falbanka mi się nie podoba :)


O! ten był w planach - nie miałam odpowiedniej włóczki a potem zapomniałam...

Z tej strony podoba mi się wszystko! Czapki, kamizela i wzór swetra z pomponami.

Wzór tej kamizelki wykorzystałam kiedyś na płaszczyk, ale kamizelka jako taka też jest fajna.

Z torebki podoba mi się pomysł zrobienia na drutach "pokrowca" na inną, gotową torbę która jest w środku. Tylko niekoniecznie biała :-)

Bardzo ciekawy wzór, chociciaż niełatwy. Tylko wolałabym z długim rękawem.











To tyle inspiracji na dzisiaj. Gdyby ktoś chciał opisy wykonania to - TU KLIK. Czerwone duże numerki to moje oznaczenia, są takie same na zdjęciach i na opisie wykonania.
Prosiła bym o nierozpowszechnianie albumu dalej - tylko dla czytelniczek bloga :-)
----------
Zmieniłam lokalizację albumu z opisami - teraz powinno już być OK.  Picasa nie chciała współpracować :-)

Komentarze

  1. Fajne te gazetki wykopalas!
    Strasznie mi sie podoba model 22 ,ale schemat wzoru jest troche maly :(, i mam klopot go rozgryzc.
    Czy moglabys powiekszyc ten wzor?
    Z jakiej gazety jest ten sweter.
    Slicznie prosze , pomoz, bo narobilas mi smaka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są duże i w pełnym rozmiarze bez problemów można wszystko odczytać - nie wiem dlaczego nie da się ich powiększyć, zawsze się dało... może to jakiś przejściowy błąd. Jak nic się nie naprawi to wrzucę je gdzie indziej.

      Usuń
    2. Jeśli pobierzesz sobie zdjęcie (przyciskiem "pobierz zdjęcie") to pobierze się w pełnym rozmiarze.

      Usuń
    3. Bardzo dziekuje!
      Teraz widac wszystko!

      Usuń
  2. Ale masa inspiracji! Czekam aż pojawią się na blogu :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę niestety obiecać że wszystkie te wzory wykorzystam :-)

      Usuń
  3. Piękne. Cudne. Chętnie bym skorzystała zw wzorów, ale pokazuje mi się komunikat: Niestety, nie znaleziono strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, wzór nr. 2 z której gazetki??? Rozmarzyłam się....

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłam lokalizację albumu z opisami - teraz powinno już być OK. Można sobie pobrać pojedyncze zdjęcia albo cały album. Zdjęcia się powiększają po kliknięciu w nie prawym klawiszem myszy. Proszę nie pytać z której gazetki są poszczególne zdjęcia bo mi się nie chce szukać... :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty