Daisy


Tak wygląda moja wersja Daisy (pattern by Kim Hargreaves).

Włóczka - bawełna Muskat (Drops) 50 dag bordo + pół motka ecru na wykończenia i wnętrza kieszeni. Druty nr 3,5.

Rękawy mają długość 7/8 (na całkiem długie nie wystarczyło włóczki).

Wszystkie plisy robione są  pojedynczym ryżem. Wzór całości: 11 rz. dżersejem prawym, 3 rz. poj. ryżem. Rękawy wszywane z główką, kieszonki wpuszczane z kontrastowym wnętrzem - fajnie to wygląda!





Drugi sweter z Muskat - niebieski w liście utknął tymczasem na etapie rękawów... i też zabraknie mi włóczki, muszę dokupić. Muskat okazał się mniej wydajny niż wyglądał.


Na miejsce sesji fotograficznej wykorzystałam świeżo odermontowany staw w parku nieopodal mojego domu. Ach, jak mamy ładnie teraz! :-)
 

Komentarze

  1. Zgadzam się, górny staw zyskał niesamowicie na urodzie:-) .Fajnie się prezentują te kieszonki. żałuję, że moją Stokrotkę wydziergałam bez kontrastu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny.Lubię wyroby z niewielką ilością wzoru.To połączenie jest niezwykle gustowne.w stylu Coco Chanel.Brawo. pozdrawim Zosia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty