Odmienione krótkie spodenki.


DIY - czyli jak łatwo i szybko zrobić sobie trendy spodenki ;-)

Ostatnio widuję dużo szortów z koronki albo wykończonych koronką - jako wstawki z boku np. Postanowiłam więc też zrobić sobie coś podobnego i ożenić dżinsowe spodenki z szydełkiem.
 Zrobiłam na szydełku okrągłe paseczki o szerokości nogawek. Bawełna (chyba) Sunny, szydełko nr 3,5 - u mnie to było 96o. łańcuszka na każdą nogawkę - zamknęłam w okrąg i na tym 2 okr. ->takim ażurkiem.

Paski przyszyłam od spodu do spodenek (tak żeby wystawały) zwykłą nitką. Łatwo ja odpruć jak nam się znudzi ;-)
Celowo wzięłam szarą bawełnę a nie białą - bo dżins jak wiadomo farbuje w praniu, biała po pierwszym praniu wyglądała by brzydko. Ewentualnie trzeba by odpruwać przed praniem.

Komentarze

  1. Ale czad, biorę się do roboty! Gratuluję fajnych pomysłów i jeszcze fajniejszych wykonań!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, koronkowe spodenki nie są dla każdego, ale takie wykończenie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty