Czas na plażę!


Bikini nie jest dla mnie tylko na zamówienie, ale taka robótka wpadła mi akurat jako ostatnia przed urlopem :-))

Bikini z włóczki Diva Stretch (Alize) i do kompletu siatkowa torba z włóczki Diva i Diva Batik Design (Alize).
Szydełko nr 2,5 na bikini ok. 50 g, na torbę nie pamiętam...






 Podobne bikini już robiłam - TU, ale ten model jest ze stringami. Jest dosyć odważne ale takie było życzenie :-)

A siateczkową torbę zrobiłam już dawno tylko jakoś nie było okazji pokazać, a tu proszę - komplet wyszedł. Torba jest pakowna bo się bardzo naciąga w każdą stronę, zmieszczą się w niej więc wszystkie plażowe akcesoria.

No to do zobaczenia za jakieś dwa tygodnie bo ja też wybywam na plażę - chociaż w innym stroju ;-)

Komentarze

  1. Przede wszystkim udanego wypoczynku. Pięknej aury i dużo dziergania :) Komplet wyszedł cudowny. Strasznie ubolewam nad tym, że jest mało zdjęć torebki. A jak tak je uwielbiam :) Mam nadzieję, że po urlopie uda się Pani zrobić posta na temat torebki ze szczegółami :)
    Serdecznie pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dupcia zgrabna, to czemu nie, takie stringi moga sie prezentowac bardzo efektownie :)
    Zycze ci mielgo urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrob mnostwo zdjec i wszystko nam opowiedz po powrocie z wakacji.
    Mysle,ze pogode bedziesz miala murowana!
    Udanych wakacji
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty