2 modele bikini

I znowu bikini - ale w końcu mamy lato, wakacje - to co innego mam pokazywać?.. Na swetry nie ma zapotrzebowania ;-)

Dwa modele zrobione z włóczki Comfort Stretch (Nako), szydełko nr 3. Na każdy potrzeba niecałe 10 dag. Pierwszy w kolorze jasny brąz/ wielbłądzi, a ja bym powiedziała że stare złoto. Ładny kolor! Wiązania zakończone frędzelkami + mały ażurek na wszystkich brzegach.

I drugie, które wymyśliłam wczoraj oglądając w gazecie zdjęcia kostiumów z szerokimi, graficznymi lamówkami. Spróbowałam zrobić podobne na szydełku:



Wzięłam 3 kolory włóczki - jasno szary, lawendowy fiolet i ciemny granat na lamówki i troczki.
Tutaj nie ma wiązania na bokach majteczek tylko krzyżujące się paski. Ponieważ włóczka jest elastyczna trzyma się całkiem dobrze na pupie. Mam nadzieję że w trakcie użytkowania się nie rozciągnie ;-) Jeśli tak to trzeba będzie wciągnąć cienką gumeczkę.

Z przodu, pomiędzy miseczkami też zastosowałam takie krzyżujące się paseczki, ale na plecach jest już wiązanie.





Ten drugi, graficzny kostium jest na sprzedaż - rozmiar 36, obwód bioder 92-94 cm, miseczka B - C.

Komentarze

  1. No tak... sezon wakacyjny to i trzeba robić stroje plażowe ;) Ja też nie mogę się od tego odgonić :)
    Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten szaro-lawendowo-granatowy! choć granat wygląda jak czarny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. noo! teraz moda na takie paski, nie-paski, ogólnie ja to nazywam bałaganem w bikini :D neonowe kolory też trendy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolorowy i róznoraki w miseczkach, jest swietny :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty