Szal z rękawami czyli Shrug


... bardziej po polsku - lizeska, albo ostatecznie  bolerko ;-)

Zrobione wg projektu Deanny Young - Crochet X-Stich Shrug ale bez wykorzystania oryginalnego opisu, więc niewykluczone że jednak trochę inne. Robiłam tylko na podstawie zdjęć zamieszczonych na Raverly (projekt jest dosyć popularny więc jest tego sporo).

Włóczka Malabrigo Rios (100% merino superwash) - dokładnie 500 g, szydełko nr 5.

Rozpiskę wzoru podałam wczoraj - tu.
Konstrukcja nie jest trudna - robi się prostokąt, u mnie ma on ok. 73 x 90 cm (117 o.ł.). Krótsze boki składamy do środka i zszywamy zostawiając odcinek na szerokość rękawa. Ten otwór obrabiamy półsłupkami tworząc ściągacz.

Tak wygląda shrug złożony wzdłuż na połowę.

Komentarze

  1. Witam.Bardzo ładne i ciekawe bolerko.Pięknie wygląda,starannie zrobiony.Zapraszam do mnie http://edytaknop.blogspot.com/.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne w swej prostocie, aż chce się robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Pani prace. Trafiłam tu kilkakrotnie szukając inspiracji, podpowiedzi. A talent rzeczywiście fantastyczny, odtwarzanie wzorów, no jeszcze w miarę osiągalne, ale proporcje wymiarów... tak, żeby się wszystko ładnie układało to już inna bajka. Pozdrawiam i życzę spełniania się w takim talencie, zwłaszcza że służy pożytkowi publicznemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. super bolerko. Właśnie szukałam czegoś takiego. Dziękuję. Pozdrawiam.
    Maria

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty