Kamizelka spersonalizowana i etui na czytnik.

 Kamizelek takich jak ta robiłam już sporo - dla dzieci, z imieniem wrobionym na przodzie. Teraz dostałam zamówienie na 4 takie same - dla całej rodziny :-) Ta jest pierwsza, dla Mamy jak widać.

Włóczka musiała być bez domieszki wełny bo alergia, wybrałam zatem Everyday (Himalaya) 100% Anti-Pilling Acrylic.
Druty nr 4 ,5 i 4, włóczki wyszło niecałe 30 dag.

Wzór rombów z oczek prawych i lewych okazał się dosyć uciążliwy w robocie, w związku z czym jestem bardzo opóźniona z robotą... robi się ze dwa razy dłużej niż zakładałam! Raport wzoru jest dosyć duży i trzeba uważać w którym miejscu schematu robić, a na ciemnym granacie słabo to widać w szaro-burym świetle które teraz mamy. No ale trudno - sama sobie taki wybrałam ;-)



 Dostałam na urodziny czytnik e-booków i potrzebne było na niego ubranko żeby się nie uszkodził w torebce. No i jaki pokrowiec może mieć dziewiarka?... szydełkowy oczywiście!

Wzór prościutki - same półsłupki, robiony na okrągło i tylko włóczka kolorowa - Joyfull Colors (Himalaya), szydełko nr 8.

To ta sama włóczka co na TEJ chuście.


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty