Harmonia

 Kolorowy sweter w barwach jesieni.

Włóczka Harmony (Yarn Art) - 55 dag kolor 09, druty nr 5,5.

Trochę pokombinowałam z formą swetra - bo dół robiony jest w poprzek, rękawy normalnie od dołu do pachy, a następnie karczek w całości z rękawami na okrągło.
Za to wzór prosty - dżersej lewy. Wprawdzie zaczęłam na prawo ale okazało się że na lewej stronie bardziej mi się podoba, więc kontynuowałam już na lewo :-)


Karczek przechodzi w ściągacz a dalej w szeroki golf, który można odwijać na zewnątrz - albo do środka.







Włóczka jest przyjemna w dotyku ale kolory rozmieszczone są bardzo nierówno - czasem miałam nawet wrażenie że motki nie są z tej samej serii (a były). Zdarzają się też węzełki w nieoczekiwanych miejscach - więc jakościowo trochę się zawiodłam, ale włóczka efektowna i niedroga ;-)


Komentarze

  1. Bardzo gustowny pulower. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam druciarsko madameFiuFiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką piękną jesień masz na sobie :)piękny:))))) pozdrowionka słoneczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek w cudownych jesiennych barwach. Świetny fason. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek! Fajny pomysł bo melanże są trudne w swetrach. Też mnie ta włóczka intryguje
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne barwy, bardzo podoba mi się sam model ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest piękny i prosty, a barwy jesieni nadają mu organicznego charakteru. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl mialas na ten karczek, wyglada jak narzutka a dol swietnie modeluje sylwetke. Kolory powalajace, moje ukochane i widze, ze Tobie tez bardzo w takich do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweterek, fajny fason i cudne kolory, w sam raz na jesień :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny sweter! Jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ bym chciała potrafić takie swetry robić. Ćwiczę, ćwiczę ale nie wiem czy opanuję takie projekty. Póki co oczka wychodzą już równo :) Ile czasu Zdzisia robisz taki sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czy "na warsztacie" jest jeden projekt czy kilka równocześnie :-) Zazwyczaj 4 - 6 dni, chyba że mi się bardzo źle robi, z różnych przyczyn - wtedy dłużej.

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty