Płaszczyk szaro - koralowy



Naszła mnie ochota na dzierganie na grubych drutach i tak powstał koralowo - szary płaszczyk z szalowym kołnierzem. Ponieważ zrobiło się właśnie trochę chłodniej to mogę go pokazać :-)

Włóczka Forban (Inter Fox) oraz Mohair (Inter Fox) -  3 nitki przerabiane razem w różnych konfiguracjach, druty nr 10.

Robiłam wg swojego wcześniejszego wzoru Płaszcza Forban i Boucle - z przeliczeniem oczek bo miałam grubszą włóczkę.

Opis wykonania ww. płaszczyków - TU.



Aby uzyskać efekt cieniowania zaczęłam od 2 nitek szarego moheru i 1 nitki koralowej Forban, po ok. 22 cm zmieniłam na 2 nitki koralowej Forban i 1 nitka szarego moheru, a na koniec - 3 nitki koralowej Forban.

Wierzch rękawów i kołnierz z tyłu zszyłam ściegiem dziewiarskim na niezakończonych oczkach czyli, inaczej mówiąc, Graftingiem.

Komentarze

  1. Piękny płaszczyk. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest piękny, a kolory bardzo fajnie przechodzą z jednego w drugi. Sweter jest długi i gruby, a jednak nie psuje proporcji sylwetki i nie dodaje kilogramów. Zazdroszczę Ci, że go masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, jakie piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo po prostu!!!!Ten sposób łączenia włóczek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny płaszczyk! I te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, cudny, super. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Już studiuję wzór i szukam włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i te kolory fajnie modeluje figure zwłaszcza przy tak grubej włóczce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk super, fajnie dobrane kolorki i jak zawsze perfekcyjne wykonanie. Fajnie, że jest opis, może kiedyś skorzystam :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i jak zawsze podziwiam kazdego , kto potrafi 10 dziergać

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!!! Taki właśnie mi się marzy, zamiast kurtki na jesienne dni...

    OdpowiedzUsuń
  11. noo na takie dni jak teraz były w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty