Kolorowe bikini

Postanowiłam zagospodarować posiadane resztki kolorowej bawełny i powstało bikini.

Włóczka - 100% bawełna różnych producentów ale wszystkie 125m/50g, szydełko nr 3.

Vintage jest w modzie! - widziałam takie podobne "na wybiegach" ;-)

Przypominam sobie że bardzo podobne kostiumy robiłam dla wszystkich koleżanek w latach 70tych... :-) tyle tylko że wtedy nie było takiej fajnej bawełny i robiłam z akrylu.


Pomysł wziął się stąd że dostałam niedawno zamówienie na szydełkowe bikini - inne, właśnie je kończę, a to zrobiłam przy okazji. To znaczy że można się już przygotowywać powoli do wakacji! :-)

Komentarze

  1. Piękne! Ale tez bardzo odważne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest bardzo odważne... robiłam już bardziej skąpe :p - co nie znaczy że w takich chodzę :D Trzeba mieć przede wszystkim młode ciało żeby to wyglądało estetycznie.

      Usuń
  2. Do tych przygotowań trzeba mieć jeszcze odpowiednią figurę ;) Takie bikini, niestety, jest poza moim zasięgiem. Co nie przeszkadza mi w podziwianiu Twojego - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Super jest. Szkoda, że ja już za stara na bikini... właściwie za stary jest mój biust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, staniczek chyba dam rade zrobic ale z makteczkami troche sie pomecze.Sliczne to :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam schemat trochę innego bikini - pełne majteczki i miseczka stanika robiona w kształcie litery L, może się przyda :) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/353cya8py3jf6wj0.html

      Usuń
  5. Piękne, po prostu proste i piękne. Może spróbuję się pokusić, tak bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten kostium. Podoba mi się zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty