Filcowane podkładki pod szklankę.

Podkładki zrobione na szydełku z wełny Nepal (Drops) a następnie sfilcowane w pralce.




4 małe pod kubek czy szklankę i 1 większa pod dzbanek z herbatą np. :-)


Szydełko nr 5, wełny nie wiem ile wyszło bo wykorzystałam resztki pozaczynanych motków.

 a przed filcowaniem wyglądały tak.
Kwadraty o boku 13 cm - po sfilcowaniu 10 cm.

Gdy je wyciągnęłam z pralki to wyglądały jak małe pogniecione kulki, na szczęście mokry filc jest dosyć plastyczny i da się go ładnie wyprostować.



Drugi komplet - okrągły.
Wełna Eskimo (Drops), szydełko nr 8.

Na dużą podkładkę (27 cm śr. przed filcowaniem, 18 cm - po) wychodzi dokładnie 1 motek wełny (50 g).

Małe zrobiłam chyba 2 z jednego motka (13 cm śr. przed filcowaniem, 10 cm po).

Te są dużo grubsze, bo i wełna grubsza.

Przed filcowaniem - akurat też prezentowały się całkiem ładnie... ;-)

Komentarze

  1. Super te podstawki :) Świetny pomysł na parapetówkę która mi się kroi. Pozdrawiam

    http://gosiaczek265.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł naprawdę wart powielenia. Mam kilka torebek, które zrobiłam według Twojego pomysłu. Najpierw na drutach dziergałam a potem sfilcowałam w pralce. :) ...bardzo podobają mi się Twoje podstawki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty