Żakardowy dziecięcy.

Sweterek z wrabianymi norweskimi gwiazdkami dla malucha.

Włóczka Nepal (Drops) w kolorze antracytowym i ecru - ok. 25 dag. Druty nr 4,5, 5 (tam gdzie żakard) i 4 (ściągacze).


Przy szyi wykończony jest stójką - półgolfem, a żeby łatwiej było przekładać przez głowę zrobiłam z boku zapięcie na 2 guziczki.

Rękawy proste, bez podkroju, robione od góry do dołu - oczka na rękaw nabrałam bezpośrednio z otworu pachy.



Do kompletu będzie jeszcze czapeczka i podobny sweter dla babci :-)

Komentarze

  1. Wykonanie bardzo efektowne ,ale kolor to dla dzieci wolę jasne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. :) Mój syn chce sweter granatowy z czerwonymi guzikami ale pokażę mu ten to może się da namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urokliwy sweterek. Norweskie wzory dla dzieci zawsze mnie rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maluch będzie wyglądał obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy!!! Gdybym potrafiła robić żakardy też bym chętnie wykonała takie dla moich chłopców. Póki co muszą się zadowolić warkoczami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny! Właśnie czegoś takiego szukałam dla mojego małego Potwora, tylko nieco dłuższego. Chyba się szarpnę i wykonam coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio oszalałam na punkcie wzorów żakardowych, dlatego mogę też oszaleć na punkcie tego sweterka. Kolory bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty