Promocji ciąg dalszy!

Wszędzie królują wyprzedaże - u mnie też :-) Wszystkie produkty w sklepiku tańsze o 30%!! Zapraszam :-)

http://pl.dawanda.com/shop/zdzid

http://pl.dawanda.com/shop/zdzid

PS. Zauważyłam nieładną sytuacje w moim ulubionym sklepie (internetowym, z rękodziełem więc nie sieciówka gdzie to jest nagminne...) - kupiłam sukienkę w promocji, z obniżką 25%. Za tydzień promocja wynosiła 30% a cena sukienki różniła się o jakieś 30 gr... Nie pamiętam jaka była cena pierwotna, przed obniżkami ale głowę dam że nie taka jak jest teraz. Ech! brzydko robicie...
Ja tak nie zrobiłam - u mnie 30% wynosi dokładnie 30% ceny pierwotnej :-) Czas zrobić miejsce na nowe robótki!

Komentarze

  1. Takie sytuacje są " normalne ", zauważasz tylko wtedy, jak byłaś danym towarem zainteresowana i znasz dokładnie cenę pierwotną. Byłam świadkiem rozmowy szefowej do ekspedientki - dodaj do ceny 80 zł a odejmij 100 niech myślą, że opuszczamy o 100 zł, a faktycznie obniżka wyniosła 20 zł, to że słyszałam, spłynęło po niej jak po kaczce !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty