Nieco ekscentryczny sweter męski.


Sweter na indywidualne zamówienie i wg projektu klienta - uzgadnianie szczegółów było długie i absorbujące ;-)

Włóczka - Pashmina (Lana Grossa) - wełna merino z kaszmirem, na całość wyszło prawie kilogram. Druty nr 4,5, szydełko nr 12.

Do dosyć prostego w formie swetra zrobionego na drutach, doszyty jest szydełkowy kołnierz zrobiony potrójną nitką.



 Rękawy wszyte z główką tworzącą bufiasty "szpic" na ramionach.

Szydełkowy kołnierz można zawinąć  z przodu tworząc komin - z dwóch stron jest zapięcie.
Na moim zdjęciu guziki są tymczasowe, żeby było widać gdzie te zapięcia wypadają - ostatecznie mają być napy.

Kołnierz niezapięty wygląda tak -















Projekt: Kajetan Góra
wykonanie - moje :-)

Komentarze

  1. Super! Gratulacje dla obojga tworcow tego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy projekt, szkoda, że nie ma zdjęcia na "ludziu".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy.Cos zaczyna się dziac w modzie męskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle zw wedlug projektu pani,wyszedl by lepiej,dla mnie wszystkiego za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna propozycja, kołnierz jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter świetny. A z Pashminy ja robięsweter dla siebie - jest absolutnie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Totalnie ekscentryczny!!!! Ja bym taki założyła, ale mój Pan na pewno nie:)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ,szkoda że nie pokazany na ludziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołnierz wygląda całkiem ciekawie... i oczywiście doskonałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter bardzo piękny, bardzo oryginalny. Dla mnie jednak zdecydowanie damski: bufki i ozdobny kołnierz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety zdjęcia tylko "na leżaka" bo nie mam pod ręką odpowiedniego modela, ani nawet męskiego manekina... a sweter będzie nosił pan wykonujący zawód poniekąd artystyczny, co myślę że tłumaczy fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy projekt. Muszę jednak przyznać, że w swoim życiu chyba nie spotkałam jeszcze mężczyzny, któremu mogłabym zaproponować takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy aczkolwiek mało męski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz czekamy aż sweter będzie na "salonach"! Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały projekt i wykonanie! Uwielbiam odważne projekty oraz odważnych mężczyzn. W przeciwieństwie do moich poprzedniczek, bardzo chciałabym, aby moja druga połowa takowy nosiła - byłabym dumna! Moim zdaniem sweter nie jest mało męski, lecz dla typowo artystycznej duszy... Ja to kupuję w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no ... piękny i oryginalny :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty