Asymetryczny - Nepal

 Kardigan asymetryczny z zapięciem na zamek.

Włóczka Nepal (Drops) - ok. 75 dag, druty nr 4,5 i 5.

Model podpatrzony w październikowej Sandrze - ale tam był z o wiele grubszej włóczki i przez głowę, więc sporo musiałam zmodyfikować.
Sweter zaczyna się od warkoczowej plisy która biegnie poprzecznie na dole a z przodu na skos. Na manekinie to widać tak sobie niestety...
Na tej plisie nabrałam oczka na tył i przody, przy czym lewy przód dla uzyskania skosu zaczynałam rzędami skróconymi.
 Jak widać model ma dosyć skomplikowana konstrukcję :-)


Rękawy reglanowe, zapięcie na zamek a kołnierz na guzik.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy sweterek. I ten kołnierz... lubię takie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, bardzo ciekawie wygląda :) powiedz, jak wszywasz zamek, ręcznie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek :) Podobają mi się te warkocze na rękawach, ale dół zrobiłabym (jakbym umiała :P ) równo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Podziwiam, widać, że bardzo pracochłonny i wymagający ale efekt jest super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam ten sweter z Sandry wg opisu i jest zle opisany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię ...... fajny,,...........! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to mówią diabeł tkwi w szczegółach. Piękna praca ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze kilka słów od użytkownika ;-) Sweter jest tak mięciutki i ciepły że noszę go zamiast kurtki. Nie wiem jakim cudem, ale "oddycha jak Gortex". Idealnie dopasowuje się do ciała, jak by był mierzony w trakcie roboty, a nie "przez net" ;-) Jestem raczej z tych "swetrowych", to element ubioru, który zdecydowanie dominuje w mojej szafie, ale takiego jeszcze nie miałam i stał się moim ukochanym, nie tylko dlatego, że urodzinowy. Podsumowując, kto jeszcze nie ma swetra od Zdzid, nie wie czym sweter może być ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Można zamówić taki sweterek w innym kolorze???

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty