Ekskluzywny sweterek z rozetą.

Jakiś czas temu kupiłam z ciekawości ciemno fioletową włóczkę Exclusive (jedwab z merynosem) z przeznaczeniem na szal, bo miałam ochotę zrobić coś ze szlachetnej włóczki ;-) Po zrobieniu jednego elementu szala zmieniłam zdanie - będzie sweterek!

No i jest - mały, na guziczki, z rękawami 3/4.
Włóczka Exclusive (Gazzal) - 100g (4 motki) + resztka (ok. 40g) Kid Moheru w tym samym kolorze. Przerabiałam w dwie nitki - przód i tył po 1 nitce Kid Moheru i Exclusive a rękawy 2 nitki Exclusive. Kolorystycznie różnicy nie ma, tylko rękawy są nieco mniej "mechate". Druty nr 5.
Szydełkowy element z tyłu - Exclusive pojedynczo, szydełko nr 2,5.
 Poza szydełkową rozetą z tyłu resztę zrobiłam gładko, dżersejem a wykończenia wszystkie szydełkiem.
  
Szydełkowy element z częścią zrobioną na drutach połączyłam bez zszywania. Szydełkowe łuki "łapane są" oczkami brzegowymi w trakcie dziergania.

Schemat szydełkowej rozetki -> TUTAJ.
Schemat pochodzi z Szydełkowych Trendów 1/2013 (model 24 - beżowy szal). 

Komentarze

  1. Piękny,i ten kolor rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny! No i świetnie zaprezentowany... Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, kolor i pomysł, wszystko! :):):) Może kiedyś się na niego porwę... Nie wyobrażam sobie co prawda, jak włączyć rozetkę do całości (za mało doświadczenia i Twój opis niestety mi nie wystarcza), ale może kiedyś, za parę lat popróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić kwadratowa dziurę z tyłu i potem przyszyć to co na szydełku :) Albo w drugą stronę - przerabiając szydełkiem ostatnie okrążenie na środku każdego łuku zamiast 1 o. łańcuszka zrobić oczko ścisłe w część zrobiona na drutach. I ten ostatni sposób jest nawet łatwiejszy od mojego.

      Usuń
  4. Świetny sweterek:)W moim ulubionym kolorze:)
    A jeszcze fajniejszy kapelusz! Możesz zdradzić, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! W Porecu w Chorwacji :D - pamiątka z urlopu :)

      Usuń
  5. Na zdjęciu nawet widać, że użyłaś super włóczki - miękkiej i delikatnej.
    Pomysł oryginalny.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Proszę jakie śliczne wdzianko, a jaki twarzowy kapelusik!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny! Naprawdę ekskluzywny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna włóczka w połączeniu z dobrym pomysłem ,i wyszedł bardzo ładny sweterek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty