Sezon na truskawki!

 Nareszcie są i dlatego prezent dla niedawno urodzonej panienki zrobiłam z truskawkowym wzorem :) Smakowity?

Włóczka - koralowy Jeans (YarnArt) plus zielona Spring (Inter Fox) obie bawełna z akrylem, w sumie niecałe 50 g, druty nr 3,5.
Opis wykonania czapeczki - TU. Tym razem robiłam na okrągłych drutach więc opuszczamy oczka brzegowe i przerabiamy w okrążeniach. Poza tym ponieważ czapeczka miała być mniejsza nabrałam dodatkowo 3 o. mniej - 72 o. i podczas zamykania oczek na zaokrąglenie czapki opuściłam 32 i 33 rz. (z zamykaniem 3 o.) Reszta jak w opisie.


Jak zrobić takie buciki - napisałam -> TUTAJ.

Komentarze

  1. Przesłodki komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! wspaniały komplet. Szkoda, że nie mam dla kogo takie cudo zrobić...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i smakowity komplecik ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne!! absolutnie wspaniałe :) Pozdrawiam i zapraszam do zajrzenia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewusia będzie wyglądać jak prawdziwa truskaweczka!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny ten komplecik.
    Naprawdę apetyczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama słodycz :) Dzieciątku będzie truskawkowo w tym kompleciku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do zjedzenia:))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie do bólu. Aż chce się mieć dzidzię, na którą by to pasowało! (o nie, nie, głupie pomysły - precz z głowy!)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny komplet dostanie ta mała szczęściara :):):) Dzięki wielkie za instrukcje!!! Super, że je napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym kompleciku :) ale mnie jeszcze daleko do zrobienia takiego... :(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ale apetycznie się zrobiło :)))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty