Na biało.


Najbliższe kilka tygodni zapowiada się na biało :) Na szczęście nie z powodu śniegu za oknem! Tak się złożyło że kilka najbliższych moich prac będzie w tym kolorze - tak się jakoś zamówienia zeszły ;-)

Najpierw krótki żakiecik - bolerko wg wzoru z Małej Diany 7/2012.
Na razie jestem na etapie kwadracików.

Włóczka Coton Fifty (Bergere de France) - jak sama nazwa wskazuje bawełna pół na pół z akrylem.
 Bolerko ma wyglądać tak - prawda że ładne? Od razu jak je zobaczyłam było w planach, ale jakoś się nie składało wcześniej.

Jak zwykle mi nie pasują wymiary podane w opisie więc trochę pozmieniam :) Kwadratów na szerokość będzie 8 x 2 rzędy czyli razem 16.
A tutaj jeszcze schemat kwadratu.
Mój kwadrat przerabiany szydełkiem nr 3 ma szerokość 11 cm - czyli więcej niż w opisie.


Kolejna biała robótka w robocie to bluzeczka z krótkim rękawem z włóczki Spring (Inter Fox).



Fajny wzorek ażurowy, nietrudny - polecam. Mała korekta do opisu: liczba oczek nieparzysta i kończymy rz. 8 1 o. lewym.

Komentarze

  1. Dzień dobry :)
    Zapowiada się bardzo interesująco .
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne.............czekam na zakończenie i fajny ten drugi wzorek z bluzeczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bolerko piękne, kusi zrobienie go. Ja jednak ponad kwadratami zrobiłabym na drutach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie krótkie bolerka,obecnie dłubię w podobnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiadają się śliczne bielutkie dzianinki:))))Pozdrowionka serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne bolerko się zapowiada:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kwadraty.Czekam na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kibicuję. Szczególnie kręci mnie bolerko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj-pięknie i kolorowo tu u Ciebie.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny.Ja u Ciebie zostaję na dłużej bo warto.Miłej i słonecznej niedzieli.Masz talent dziewczyno.....

    OdpowiedzUsuń
  10. bolerko na pewno będzie śliczne
    czy te druciki co tam widnieją to addi ?

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty