Z celtycką plecionką.

Golf męski z wzorem warkoczowym, na środku plecionka stylizowana na celtycką.
Włóczka Lima (Drops), 65% wełna, 35% alpaka - ok. 65 dag (rozmiar M/L), druty nr 4.

Męskie golfy z warkoczami cieszą się popularnością, tym razem wymyśliłam inny wzór bo poprzedni mi się znudził ;-) A Lima na takie swetry nadaje się moim zdaniem idealnie.



Nie mam niestety męskiego manekina, ale wzory z warkoczami mają to do siebie że ładnie dopasowują się do sylwetki, więc na dziewczynie też wygląda dobrze :)


Nie chce mi się rysować schematu wzoru ale napisałam na zbliżeniu z ilu oczek składają się poszczególne warkocze, więc jeśli ktoś robi wzory warkoczowe to łatwo się zorientuje. Jest to również dla mnie ściąga na przyszłość, jakbym jeszcze kiedyś chciała wzór powtórzyć ;-)

Komentarze

  1. Poprostu przepiekny.Kolor i wzor -cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!Jeszcze napisz ile na ściągacz oczek i ile dodałaś po ściągaczu?
    Za opis plecionki dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ściągacz nabrałam 78 o. i potem dodałam 18 o. :)

      Usuń
    2. Dzięki.Ja nie dodałam oczek po ściągaczu tylko wzięłam grubsze druty no i to chyba będzie źle:(

      Usuń
  3. Profilaktycznie nie pokażę mężowi, bo mnie zamęczy o podobny:-) Ale sweter super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweter ! Ja raczkuję w robieniu na drutach dlatego może śmiesznie zapytam :) czy tę plecionkę robi się krzyżując (jak przy warkoczu ) dwa zewnętrzne rzędy ( z trzech robionych ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyżuje się 2 o. prawe z 1 o. lewym, a jak się spotykają ze sobą paski prawe - 2 o. prawe z 2 o. prawymi. Ja wiem ze to brzmi skomplikowanie, dlatego takie wzory najlepiej się robi ze schematu :)

      Usuń
  5. dzięki za szybką odpowiedź i podpowiedź :) poszukam jakiegoś schematu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację warkocze się sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dopiero jestem na etapie "lizania" warkoczy więc tak wzorzysty sweter to dla mnie czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje na tym kobiecym manekinie, jaka talia....!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty