Szydełkowe rękawice.


Wersja prototypowa, zrobione całkowicie "na oko" a w zasadzie na rękę - własną ;-)
Są to chyba moje pierwsze rękawiczki - myślę że całkiem udane :)

Zrobione szydełkiem, na okrągło, od dołu słupki reliefowe a potem do końca półsłupki.
Wełna 100% Magic Surf (YarnArt) - na jedną parę wychodzi niecały motek, szydełko nr 4.



 Powstała jeszcze wersja różowo-fioletowa, na dole wykończone muszelkami  (słupki). 



Myślę że to nie jest koniec rękawiczek, bo już mam zamówienie od córy :-)
---------------------------

16.11.2012
No właśnie już są -> takie :)
Ze ściągaczem na drutach tym razem.

Komentarze

  1. Piękne! I znowu ta wspaniała włóczka... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają takie łapki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rękawiczki i kolorki ciekawe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Ci wyszły. Nie dziwię się córce, moja też by chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takich nie widziałam :)są extra.Może jak zrobisz dużo to przybliżysz trochę bliżej jak zrobić:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciepłe będą jak piec , tylko patrzeć zimy...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. FAjne takie przytulaśne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to się stało, że przez tyle lat nigdy nie robiłaś rękawiczek? Faktycznie zawsze widywałam u Ciebie cudne mitenki (właściwie od Ciebie dowiedziałam się o ich istnieniu), ale nie sądziłam, że jest jeszcze jakaś część garderoby, której nie zdrutowałaś lub nie uszydliłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo rękawiczki trzeba robić na okrągło - a ja nie lubię :) A już robienie na okrągło palców to masakra jakaś... ;P Szydełkiem się robi łatwiej takie małe okrążenia ale z kolei wydawało mi się że to wyjdzie sztywne. Nie jest sztywne - jest w sam, przynajmniej do taki łapawic. Eleganckich cienkich rękawiczek bym nie zrobiła :)

      Usuń
  9. Super! Muszę takie zrobić.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty