Bluzeczka z listkami

 Z krótkim rękawem i karczkiem przerabianym na okrągło.
Bawełna Supreme (Inter Fox) - niecałe 30 dag, druty nr 3.

Bluzkę robiłam od dołu, w częściach (jest zszywana) do wysokości pach. Następnie wszystko przełożyłam na jeden drut i dalej przerabiałam w okrążeniach. Jeśli ktoś lubi przerabianie w okrążeniach to całą bluzkę da się zrobić bez zszywania.

Wzór robiłam na podstawie zdjęcia gotowej bluzki i dopiero jak już miałam prawie skończoną przyszło mi do głowy żeby poszukać schematu w internecie... i oczywiście znalazłam :) Opis jest po włosku, ale jest schemat wzoru - TUTAJ. 
Ponieważ ja wymyślałam wzór samodzielnie moje listki, chociaż wyglądają bardzo podobnie robione są trochę inaczej.


Jak tak patrzę na to, to wydaje mi się że widziałam ta bluzkę w jakiejś polskiej gazetce też - ale nie pamiętam w której ;)

Komentarze

  1. Jest przepiękna!
    Oj też tak kiedyś miałam,że dopiero jak poprzerabiałam beret z dużego na dziecięcy to okazało się że jest już taki "gotowy do wzięcia" w sieci :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jaka slodka. Zazdroszcze Ci raczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka jest po polsku w Sandrze lub Sabrinie sprzed ok.2lat.Mam ją nawet w tej chwili na drutach. Nawet kolor ten sam. Rzeczywiście wywarzałaś otwarte drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i nawet wzorek jest:))
    Dzięki Zdzisiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka bardzo kobieca i jeśli zrobiona z bawełny to na upalne wieczory akurat;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie: czy jeśli wymyślisz coś, co ktoś wczesniej wymyślił, to łamiesz jego prawa autorskie? A kto zabroni odkrywać Amerykę wiele razy? ;D Baaardzo zgrabna buzeczka Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawo autorskie jest dosyć skomplikowane ale moim zdaniem nie - jakby tak było nie moglibyśmy już nic zrobić bo przecież wszystko ktoś już kiedyś wymyślił ;-)

      Usuń
  7. na tyle robienia na drutach zdisiu to mowiac prawde robisz nie rowno robisz szybko ale oczka sa nie rowne, powinnas robic pomalej a bardzej rowno i dokladniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalej mówisz?... a co to znaczy? może musiałabyś sobie słownik jakiś kupić?

      Usuń
    2. Zdanie rozpoczyna się od wielkiej litery, imiona też, ponadto 'Zdzisiu' a nie 'zdisiu', brakuje trzech przecinków, na końcu zdania stawia się kropkę, "nie" z przysłówkami piszemy łącznie, a słowo 'pomalej' nie istnieje w języku polskim. Zapraszam do dalszej krytyki po zapoznaniu się z ortografią i interpunkcją :)

      Usuń
    3. Slowo POMALEJ





      południowe Niemcy tzw. Alpy,i jeszcze jedna uwaga,dlaczego wszystkie panie sa takie zlosliwe co do pisowani BASI,jezeli ktos mieszka za granica 30 lat,to ma problemy z poprawna pisownia,kazda z pan taka dobra byla z polskiego?????

      Usuń
    4. Komputer bardzo pomaga w poprawnym pisaniu ponieważ sam poprawia błędy - wystarczy trochę uwagi. To odnośnie ortografii, a jeśli chodzi o złośliwość to ja np. szukam usilnie jakiegoś sposobu zniechęcenia Basi do komentowania na moim blogu... ponieważ Basia jest typowym internetowym trollem i w złośliwościach to ona jest zdecydowanie na pierwszym miejscu! Codziennie usuwam 4-6 jej wpisów zupełnie nie na temat albo reklamujących ją samą albo jej blog. Jeśli już coś napisze na temat poruszany przeze mnie to jest to wyłącznie krytyka w stylu "do czego by się tu jeszcze przyczepić", "wsiowe kolory" albo "do krów bym w tym nie wyszła". Na tym tle moje uwagi są nadzwyczaj delikatne :-)

      Usuń
    5. Zgadzam sie z toba Zdzisiu w zupelnosci,jezeli masz mozliwosc zablokowania takiej osoby to zrob to!!!!

      Usuń
  8. Droga Zdzisiu...Pewnie chodziło Pani żebyś wolniej robiła.To musi być bardzo przytłaczające widzieć tyle pięknych rzeczy wychodzących spod Twoich łapek.Zazdrość potrafi niszczyć człowieka.
    Ciebie i Twoje dokonania pokazała mi moja Siostra już dwa lata temu (czasu jeszcze nie "blogerowe") i Jesteś wciąż lepsza i lepsza.
    A może zamów jakąś włóczkę u tej Pani i to przyniesie ukojenie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żebym chciała robić z takiej włóczki - Basia przędzie z psa...

      Usuń
    2. To nie jest żarcik - sama się chwaliła że przędzie z sierści swojego psa!

      Usuń
    3. To ja żartowałam...przecież jest tyle cudownych włóczek,że po co zaopatrywać się u tak złośliwej kobiety :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty