Niebieski top.


Dzisiaj pierwszy dzień lata więc zdążyłam na czas - letni top z bawełny Supreme.
Do wykonania potrzeba 20 dag bawełny Supreme Inter Fox (100g/267m), druty nr 3,25 i 2,75.



Opis wykonania się pisze i będzie niebawem, więc jeśli ktoś by był zainteresowany to proszę zaglądać ;-)

No i jest -> tutaj:
http://robotki-zdzichy.wixsite.com/robotki-zdzichy/wzory-opisy






 Top robiony jest od dołu, w dwóch częściach i tylko plisa wykończeniowa dekoltu łącznie z ramiączkami zrobiona jest na okrągło.
 Z tyłu wzór jest taki sam, tylko dekolt podchodzi wyżej.





I jeszcze zbliżenie wzoru - ze szczypankami.

Komentarze

  1. Bardzo efektowny :)) Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ciepło było (bo u mnie od dwóch dni zimno) to kilka takich bluzeczek przydałoby się;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz ja bym go w lato nie zalozyla, wiem jak jest goraca w dzianych rzeczach ,poprostu bym sie w nim upiekla ,ja nie chodze w lato w dzianych ciuchách to tylko dla zmarzlakow,, poz,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, proszę, pozwól cieszyć oczy projektem Zdzisławy przy okazji nie obrażając ani jej godnego podziwu pomysłu, ani czytelników takich, jak ja, którzy bardzo cenią sobie letnie ubrania z przewiewnej bawełny.

      Usuń
    2. zaczynają się znowu "basiowe mądrości"... :/

      Usuń
    3. Zdzisiu,wiesz przecież że robisz świetnie i my to wiemy i zawsze odgapiamy a ta niby Basia bo trudno stwierdzić jak ma na imię ,niech sobie pisze ,można się pośmiać.

      Usuń
  4. A ja czekam na "przepis" i przyślę Ci zdjęcie na dowód, że zrobiłam;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny top, świetna robota! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny top pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kaszmir co to za welna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno przędziesz - to takie rzeczy powinnaś wiedzieć ;p A jeśli nie - to Google wiedzą, sprawdź sobie.

      Usuń
  8. no tak Basia przasc się nauczyła, to teraz będzie kręcić nosem na kupone mieszanki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty