Bikini Diva

 Bikini - opalacz z włóczki Diva Stretch - poszedł 1 motek 100g, robiłam podwójną nitką szydełkiem nr 3,5.
Manekin na którym prezentuję strój ma rozmiar 36 miseczka B,  ale włóczka jest na tyle rozciągliwa że spokojnie będzie pasować również na 38 i miseczkę C.

Modeli bikini popełniłam już sporo, zazwyczaj wprowadzam różne modyfikacje ale wzoruję się na -> tym opisie. W tym kostiumie miseczka jest identyczna ze schematem, majteczki, ponieważ są wiązane, troszkę zmieniłam - na oko ;).


 Jako troczki do wiązania użyłam kawałków włóczki Zpagetti - świetnie się nadaje bo jest lekko sprężysta ale nie za bardzo rozciągliwa. A ponieważ jest we wzorki to stanowi dodatkową ozdobę bikini.


Komentarze

  1. Połączenie tej dzianiny z włóczką Zpagetti jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne
    te troczki dodają mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne i takie inne - ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne! I super pomysł na troczki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdzisiu kochana, ja zawsze bardzo podziwiam wszystkie cuda, które spod Twoich palców wychodzą i tempo, w jakim powstają, ale dziś muszę się trochę przyczepić. :)
    Dawno temu nauczyłam się od znanych dziś brafitterek, że ma czegoś takiego jak "miseczka B" czy "miseczka C" i wierzę w to święcie :). Literki mają sens tylko razem z cyferką oznaczającą obwód, same nic nie powiedzą o wielkości biustu. to samo B przy obwodzie 70 jest zupełnie innej wielkości miską niż przy obwodzie powiedzmy 90. Tu akurat obwód może być dowolnie regulowany wiązaniem, więc wydaje mi się, że tym trudniej określić wielkość miski. Miejmy nadzieję, że te dzięki swojej elastyczności dopasują się do każdego biustu. :)
    Nie gniewaj się za moje "wymandrzanie", bikini jest śliczne i pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem i przyznaję ci rację! Tylko że to nie jest typowy biustonosz do którego można podać rozmiar a jakoś chciałam określić jego wielkość ;-) Wymiary wzięły się z wymiarów manekinów na jakich przymierzałam staniczek, a jeśli ktoś chce dokładniej to podałam w centymetrach w Unikalnych gdzie kostium wystawiłam na sprzedaż.
      A poza tym - pokaż mi tak szczegółowo określony rozmiar przy jakimś kostiumie kąpielowym, najczęściej napisany jest tylko jeden rozmiar: 38 albo 40 - i domyślaj się człowieku!... Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    2. Proponuję: cytrynka/grejpfrut/kokos/arbuz... ;D
      Co do kostiumów- masz zupełną rację, producenci niezbyt się przejmują rozmiarówką. No chyba, że kostiumy produkuje firma stanikowa... :)
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  6. Już pisałam, piekny komplet w zestawieniu z tymi czarno- białymi sznureczkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty