Asymetryczny, na zamek.

To zdecydowanie nie jest sweter na upały, ale co robić jak latem zapotrzebowanie na swetry jest zdecydowanie mniejsze... ;-)  Obiecuję że następny będzie już całkiem letni top!

Asymetryczny sweter z fantazyjnym przodem z mieszanki Kaszmiru (50%) Merino (40%) i Toray (10%) - nie wiem co to za włókno... raczej gruby (druty 5) i zdecydowanie ciepły.







Wpuszczane kieszonki. Prawy przód półokrągły. Całość wykończona warkoczową plisą - zrobiłam osobno i doszyłam na koniec.
Rękawy maja na dole taką samą plisę ale tu zaczęłam od niej (zrobione w poprzek) i potem nabrałam oczka na resztę rękawa z jednego brzegu

 Z tyłu jest mniej wzorków. Oba rękawy są równej długości - tylko mój manekin krzywo stoi ;-)


Komentarze

  1. Sweter absolutnie niesamowity :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna asymetria ;), dzieło sztuki dziewiarskiej, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba! Wzory podkreslaja, co trzeba, asymetria zawadiacko zwraca na to "cos" uwage. Zgadzam sie z Beskidzka Zima, ze to dzielo sztuki dziewiarskiej.
    Aaaach, gdybym byla 15kg mlodsza hahahahahaha, i miala dluzsza szyje hahahaha.
    Przepiekny, i wcale nie przeszadza mi, ze cieply latem. Ja nie mam lata i z rozkosza rozgrzewam oczy Twoim sweterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd Ty bierzesz te pomysły? :) super...

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego aż dosłownie mnie zatkało Cuuudo!!!!
    Tylko taka artystka ja Ty Zdzisiu potrafi wyczarować takie śliczności.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Aż się zakochałam.
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Nie wiem czy kiedykolwiek dojdę do takiej perfekcji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wymodelowany, podkreśla sylwetkę, kobiecy, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny sweter! Warkocze i kuleczki pięknie go ozdabiają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w nim! Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny, a czy mozna poprosic o schemat?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie super,ale bez schematu pokazanie sweterka mija się z celem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki ktoś ma cel - jeśli przegląda internet tylko w celu uzyskania darmowych schematów i opisów to faktycznie :-) Bo ja np. bardzo lubię same zdjęcia sweterków celem inspiracji, a nie koniecznie skopiowania 1 do 1 ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty