Sweterek Fale.

Sweterek na wzrost (wg tabeli) 98/104 - i chętnie się dowiem na ile to będzie lat :-)



Wzór jest bardzo prosty bo rękawy dorabiane bezpośrednio do otworów pach, bez podkroju, a dekolt w łódkę - też prosty, z zapięciem na dwa guziczki.

Włóczka Comfort (Inter Fox) - ok. 20 dag na sweterek i niecałe 5 dag na czapeczkę. Druty nr 4.

W komplecie - czapeczka.

Dla zainteresowanych w mojej galerii jest link do opisu wykonania - na cały komplet :-)

Ponieważ ażurek ten fajnie się prezentuje na wzorach w paski, z resztek włóczki Jeans zrobiłam jeszcze jedna czapeczkę.











Rozkręciłam się z tymi ubrankami dla dzieci i tak już myślę będzie w najbliższym czasie - na zmianę z torebkami ;-) Ale od czasu do czasu jakiś większy sweterek tez powstanie! Np. zapowiadany już sweter z wełny norki - zbliżam się do końca :)

Komentarze

  1. Rewelacja i sweterek i czapeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuś, przesłodkie ciuszki!
    Moja Igunia nadal ciepłe, polarkowe czapki nosi. Czas zadbać o własną córeczkę.
    Jak patrzę na Twoje czapusie, to sama nie wiem w którą się najbardziej wpatrzeć - każda ma w sobie "to coś".
    A zapowiadanych torebek, to niemal się boję.
    Dopiero co zrobiłam jedną na Twojej obraz i podobieństwo.
    Przypuszczam, że nietrudno będzie rozkochać się w kolejnych... :)

    Sądząc po moich dzieciach 98/104 to tak około 3 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziecko nosiło ten rozmiar w okolicy 1,5-2 lat ale jest wyjątkowo duże, teraz ma 3 lata a metki: 5-6 lat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże maleństwo :)
      Moja córcia ma prawie 2 latka i rozmiar ledwie 80/86.
      Synek w tym wieku nosił 92.
      O ile dobrze pamiętam... To mi się tak jakoś szybko w pamięci zaciera... :)

      Usuń
  4. I znowu cudeńka. Jaka szkoda,że na wnuki muszę jeszcze trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplecik! Uwielbiam dziecięce ubranka dziergane na drutach:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzeczka. Książkowo ten rozmiar przypada na 3-4 lata, ale to też zależy jak dziecko szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie za opis wykonania ,super zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czerwona z rozowym troche kolory nie pasuja do siebie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem pasuje - bo to jest morelowy z koralowym.

      Usuń
  9. Bardzo dobry pomysł z zapięciem sweterka! Kiedy byłam dzieckiem , nienawidziłam kiedy mama przeciskała mi głowę przez ciasne sweterkowe otwory :) . Dlatego swojemu dziecku też robiłam rozpinane . Bardzo ładny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty