Czapeczki na wiosnę

 Dla dzieci - na oko tak na 2-3 latka, może trochę większe.

Pierwszy - kapelusik z ażurowym wzorem listków. Włóczka Punto (bawełna z akrylem) - 50 g, druty
nr 4.

Kapelusz zrobiony jest wg tego wzoru, tylko ażurek zrobiłam inny - tutaj schemat.
Do ozdoby szydełkowa róża z resztki włóczki Summer (podobna do Sonaty).


Następna - czapka z szydełkowym daszkiem. Daszek zrobiłam z podwójnej nitki żeby był sztywny. Włóczka Medusa (bawełna z dod. akrylu), druty nr 3,5, szydełko nr 3,5 i 5.


 I jeszcze jedna - mała czapeczka z wzorem listków.
 Elian Nicky - ok. 1/2 motka, druty
nr 3,5.















-------
Do "Basia i chwila Relaxu" - ponieważ subtelne aluzje nie pomagają napiszę wprost - przestań wypisywać mi te bzdury w komentarzach! Nie chce mi się z nimi nawet dyskutować i będę traktować je jak spam czyli wywalać do kosza.
Basi nie podoba się nic co zrobię - chyba że akurat chce ode mnie opis wykonania... Robię nie te kolory, nudne wzory,  z nie takiej włóczki jaka się Basi podoba - i koniecznie musi mi o tym napisać. I uświadomić że ona robi lepsze i ciekawsze... i w ogóle całe życie ma ciekawsze...No więc jeszcze raz - nie interesuje mnie gust Basi czy też dody (bo pod takim nickiem produkowała się na moim starym blogu). Każdemu może się podobać to co chce ale to jest MÓJ blog i mój styl. Jeśli komuś nie odpowiada to jest cała masa innych, przecież nie trzeba tu zaglądać.

No - to by było na tyle, bo już nie wytrzymałam ;)

Komentarze

  1. Ten dziewczęcy kapelusz jest genialny! Czegoś takiego właśnie szukałam. Jak zwykle Pani blog to skarbnica wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Najbardziej wpadła mi w oko ta wrzosowa,bardzo dziewczęca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to potrafisz,wszystkie superaśne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze dopiszę ,święta racja ,już dawno powinnaś była to napisać!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. czapeczki śliczne ale kapelusik najfajniejszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czapeczki, dziękuję za wzorki, już się zainspirowałam i zrobiłam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, Twoje robótki są piękne , pomysłowe i dopracowane w każdym szczególe.Jeżeli ktoś ma inny gust nie powinien wypowiadać się krytycznie , chyba ,że zazdrości umiejętności.
    Kiedyś robiłam na drutach,szydełku i szyłam bardzo dużo / jak dzieci były małe / .Teraz wróciłam do tych zajęć , bo w rodzinie pojawiają się wnuki ,no i moja siostra uwielbia moje sweterki , jak również starsze dzieci wracają do rzeczy " ręcznie robionych" .Żałuję tylko,że kiedyś nie założyłam bloga , bo miałabym czym pochwalić się .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty