Bambo Batik


Sweter z kapturem z włóczki Bambo Fine Batik Design (Alize) 100% bambus, 440m/100g - przerabiałam podwójną nitką na drutach nr 4,5. Wyszło mi na niego dokładnie 500 g.

Żeby dopasować kolory musiałam kilka razy wyciąć parę metrów jednej nitki, ale udało się jak widać zachować przejścia kolorystyczne.

Sweter ma krój sportowej bluzy - bez modelowania talii i bez podkrojów pach. Rękawy zakończone prosto, tylko na ramionach zostawiłam środkowe 11 o. i przerabiałam wzorem ściągacza. Wyszło coś w rodzaju pagonów. Poza ściągaczami i plisami całość robiona dżersejem prawym.


Ściągacz: 2 rz. dżersej prawy, 3 rz. - 2 o. prawe, 5 o. lewych, 4 rz. - oczka tak jak wychodzą. Powtarzamy te 4 rz. Wychodzi taki płotek ;-) Ściągacze i plisy robiłam drutami nr 4.


Kaptur zrobiłam osobno i doszyłam do gotowego swetra. Robiłam sposobem opisanym TUTAJ.
 Włóczka bambusowa jest chłodna w dotyku więc nadaje się świetnie na letnie wyroby. Sweter pomimo tego że przerabiany jest podwójną nitką nie jest gruby - taki na chłodniejsze letnie wieczory. Pojedyncza nitka dobra będzie np. na ażurowe chusty czy szale.

Komentarze

  1. "Zabójczy" sweter :) uwielbiam robić z tej włóczki :)
    ... i ten kaptur :) mmm malina ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolorki! lubie takie sweterki na co dzien

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bardzo mi się podoba ten sportowy krój i kolor.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu mamy podobne włóczki na drutach. Świetna bluza!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty